امروز میدونین چ روزیه؟

روزیه که فرشته زندگیه من پاشو گذاشت تو این دنیا

روزیه که چشماشو باز کرد تا من لبخند بزنم

این روزو به اونیکه تو رو به این دنیا آورد مدیونم

چون باعث شد الان پیش من باشی و مال من باشی

و بشی دلیل زندگی ونفس کشیدن من

اون روزی که بدنیا اومدی هیچوقت نمیدونستی که آرامش بخش روح و روان کسی میشی که باتو دنیا زیباترینه براش

خوشحالم که بدنیا اومدی و زندگی کردی تا به این روز برسی و بشی عشق زندگیه من

برای تک تک نفسات و تک تک ضربان قلبت ممنونم

روی قلبتو میبوسم برای زدنش..

روی قفسه سینتو میبوسم برای نفس کشیدنت

روی لباتو میبوسم برای طعم بی نظیرش

و روی چشاتو میبوسم برای زیباییه بیش از حدش که باعث آرامش من شده

آرامش ابدیه من..امیدوارم اونقد نفس بکشی و زندگی کنی که طعم آرامشو بچشی و توی شادی به زندگیت ادامه بدی

این روز زیبارو تا میتونی بیا باهم خوش بگذرونیم..هوم؟

عاره خلاصه..اهم...

 

تولدت مبارک ماه منnull

تولدت مبارک قلب منnull

و تولدت مبارک عشق زیبای منnull

بوس روی لبات..که شیرین تر از هرچیز برای منه
عاشقتم یکی یدونه قلب من

 

پ.ن: متن زیبا بلد نیستم بنویسم..فقط بدون تک تک حرفام و کلمات از ته قلبمه برات")

لاو یو مای لاو

 

دانلود موزیک