ناشناس" حرفی داری بزن

کلیک

--------------------------------------------

1-قالبت ترسناکه

ج:ترسناک دوس نداری؟ب نظر من اونقدرا ترسناک نیس!

------------------------------------------------

2-هاها پسری یا دختر جواببب بدهههه جون مامانتت!

ج:انقد مهمه واست عزیزم؟

----------------------------------------------------

3-نازی نازی مهربونم

ج:وایXD

----------------------------------------------------

4-عاشقتم نمیتونم بگمش چون گفتنش فایده نداره کنار یکی دیگه هستی و خوشحالی همین برا من کافیه

ج:عام...فقط میتونم بگم از ادم اشتباهی خوشت اومده.

------------------------------------------------------

5-میص یو.. و میدوستمت ادم نباید حرفش و ناشناس بزنه ک -خانوم کوچولو

ج:عزیزم.. منم میصت

-------------------------------------------------------

6-***م توی این زندگی فقط
ج:اینو خوب اومدی

--------------------------------------------------------

7-پارتنرت آدم مزخرفیه واقعا چرا باهاش کات نمیکنی؟

ج:ببین دفه اولو آخرت باشه راجب پارتنرم زر میزنی..فهمیدی؟دفه دیگه مودبانه حرف نمیزنم.

------------------------------------------------------

8-سلام آقا گرگه
ج:جووون بانیه سکسیم
--------------------------------------------------------

9-من هرجور بخوام****************************************

ج:ازونجایی ک کصشر بود همش.. با خودت حلش میکنم بیب. درضمن تلافیشو هنو نکردم

------------------------------------------------------

10-عشق آدم اشتباهی حالیش نمیشه گفتم بدونی داشت سنگینی میکرد روم[_]

ج:میدونی جایه تعجبه!معمولا نمیزارم کسی زیاد بم نزدیک بشه و جاست رفیقای فابمو نزدیکم میزارم ک اونام تو این فازا نیستن!

صو اگ یه ادم دوری" از همون دور بمون. چون از نزدیک اصلا قشنگ نیستم. 

--------------------------------------------------------

11-اوپایا دلم برات تنگولیده🥺 دلم میخواد مثل قبلنا باهات حرف بزنم ولی نمیدونم چرا جدیدن خجالت میکشم

ج:خجالت نکش عزیزم.. دنیا جای خجالت نیست

---------------------------------------------------------

12-خجالتی بودنم دست خودم نیست :) خیلی وقتا اذیت میشم بخاطرش

ج:میفهممت...خیلیارو دیدم...

---------------------------------------------------------

13-از وقتی این قالب رو زدی میترسم بیام وبت همش هم تقصیر خودته اوپا حرفم بزنی میکشمتتت

ج:وای...میخواستم عوضش کنم

---------------------------------------------------------------------------

14-وقتی میبینم تو ناشناس حرف از عشق میزنن منی که اعتقادی بهش ندارم چه برسه به مجازیش-
ج:هرکسی یه نظری داره راجبش..تاگرفتارش نشی نمیفهمیش

--------------------------------------------------------------------------

15-سلاممممممممممممممم گللللللللللللللللللللللل
ج:سلام هانی

-------------------------------------------------------------------------

16-باحالی، خوشم اومد عشقتم پایدار
باحالی از خودته- تنکت

------------------------------------------------------------------------

17-منم دوست دارم

تنکت ک